توضیحی کوتاه در مورد محصولات نوحا

توضیحی کوتاه در مورد محصولات نوحا

 

کره پسته

کره پسته محصول غذایی خمیری شکل است. که از مغز پسته برشته و آسیاب شده همراه با شکر یا شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند عسل و شهد و همچنین اضافه کردن برخی طعم‌دهنده‌ها همانند هل تولید می‌شود. اصطلاح کره پسته به این دلیل به محصول اطلاق می‌شود که روغن پسته در فرایند تولید جدا نمی‌شود و هیچ‌گونه افزودنی شیمیایی ندارد و درنتیجه کلیه خواص و ارزش غذایی آن حفظ می‌گردد. چربی موجود در این محصول مربوط به مغز پسته است که فاقد کلسترول می‌باشد. کره پسته نوحا محصولی دل‌چسب با ۶۵% پسته خالص ایرانی می‌باشد که علاوه بر خواص منحصربه‌فرد پسته، طعمی دلپذیر را نیز به همراه دارد. کره پسته دارای ارزش غذایی بالایی است و به دلیل وجود مقادیر بالای فسفر و آهن جهت افزایش حافظه و ضریب هوشی مناسب است.

 

کرم پسته

کرم پسته نوحا محصولی با شیرینی کم، ۸۵% پسته خالص و مناسب انواع سلیقه‌های مختلف و رژیم‌هایی غذایی می‌باشد. در ساخت و فرآوری این محصول هیچ‌گونه فرایند شیمیایی و حرارتی بکار نمی‌رود و درنتیجه کلیه خواص و ارزش غذایی آن حفظ می‌گردد. چربی موجود در این محصول مربوط به مغز پسته است که فاقد کلسترول می‌باشد. مرکز تولید کره پسته و کرم پسته نوحا، از برجسته‌ترین شرکت‌های ایرانی ارائه‌دهنده این محصولات باقیمتی متناسب با نوع محصول در فروشگاه‌های مختلف می‌باشند. کرم پسته ۱۷۰ گرمی هنر تبدیل پسته باکیفیت ایرانی، به کرمی یکدست و یکنواخت مناسب ذائقه‌های خاص است.

 

خمیر پسته

سه عنوان کره، کرم و خمیر پسته در مورد فراورده‌ای استفاده می‌شوند که از پسته به دست می‌آیند؛ اما قابل‌گفتنی است که این سه محصول هیچ تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن‌ها در میزان درصد مغز پسته یا به‌عبارت‌دیگر غلظت آن‌ها می‌باشد. خواص کره، کرم و خمیر پسته قابل‌توجه و زیاد می‌باشد و در شرکت نوحا قابل بهره‌برداری و تولید می‌باشند و برای تمامی کودکان، افراد مسن، ورزشکاران و زنان باردار مفید است، به‌علاوه رنگ حیرت‌انگیز موجود در این محصول سبب باز شدن اشتها هر مصرف‌کننده‌ای می‌شود. محصولات غذایی جانبی مانند خمیر پسته، کرم پسته، کره پسته و… جایگزینی برای پسته می‌باشند و باقیمت ارزان‌تر از پسته در اختیار مردم قرار گیرند.

 

کره بادام‌ زمینی

کره بادام‌ زمینی از انواع کره‌های گیاهی است که بسیار پرطرفدار هست و می‌توان کره بادام‌ زمینی را از لذیذترین محصولات بادام‌ زمینی محسوب کرد. کره بادام‌ زمینی نوعی کره است که می‌توانید آن را از بادام‌ زمینی به دست آورید. مصرف کره بادام‌ زمینی در وعده صبحانه توصیه می‌شود چراکه می‌تواند وعده غذایی مقوی و کاملی برای افراد به‌خصوص کودکان باشد. بادام‌ زمینی و کرهٔ آن، منبع خوب و باصرفه‌ای از پروتئین هستند و بیشتر ویتامین‌ها و املاحی را که به‌سختی به دست می‌آیند، تأمین می‌کنند که این ویتامین‌ها و املاح شامل اسیدفولیک، ویتامین ای، مس، سلنیوم، منیزیم، روی و همچنین رنگ‌دانه‌های گیاهی و فیبر خوراکی می‌باشد.

 

کره بادام‌ زمینی دارچینی

خواص بادام‌ زمینی برای بدن بی‌شمار است و یکی از محصولاتی که می‌توان از بادام‌ زمینی تهیه کرد کره است. در طریقه درست کردن کره بادام‌ زمینی می‌توانید از انواع طعم‌دهنده‌ها نظیر شکلات و دارچین و عسل و …. استفاده کنید. کره بادام‌ زمینی دارچینی نوحا به دلیل وجود دارچین، ضمن داشتن طعمی منحصربه‌فرد، در بین محصولات غذایی، دارای خواص چربی سوزی مؤثر می‌باشد. کره بادام‌ زمینی دارچینی جزء لذیذترین محصولات تهیه‌شده از بادام‌ زمینی است.

 

خرما پیارم

خرمای پیارم از نوع تجاری و درجه‌یک بوده که به دلیل کیفیت مناسب و بازارپسندی یک خرمای خاص صادراتی محسوب می‌شود. این محصول تاکنون به‌خوبی توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کند. خرمای پیارم سرشار از مواد قندی، پروتئینی و سایر مواد معدنی بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه عمده قند موجود در آن از نوع فروکتوز است، به‌راحتی و سرعت در متابولیسم بدن استفاده‌شده و به‌عنوان قند مجاز مصرفی توسط افراد مبتلابه دیابت بسیار مناسب است. خرما پیارم یکی از خوشمزه‌ترین خرماهای نیمه‌خشک دنیا است. پوست نازک خرما پیارم به رنگ قهوه‌ای تیره و با توجه به اینکه گوشت و پوست آن کاملاً‌ به یکدیگر چسبیده‌اند، ظاهری زیبا و مطلوب دارد، درصد رطوبت میوه آن کم است و از ارقام نیمه‌خشک محسوب می‌شود. از میوه‌های دیررس است، کیفیت میوه آن مطلوب و ازنظر صادرات بسیار بازارپسند است.

 

درباره نویسنده

noohaadmin

Theme Settings