ثبت سفارش در نوحا در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته امکانپذیر میباشد. در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان در روزهای عادی ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و جمعه ها و روزهای تعطیل از ۱۰ صبح الی ۶ عصر صورت میپذیرد.
حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می باشد و سفارش های بالای ۵۰٫۰۰۰ تومان رایگان ارسال می شوند.
ارسال نوحا درحال حاضر کلیه نقاط کشور را تحت پوشش دارد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت نوحا، در صف پردازش قرار می کیرند. سعی و تلاش نوحا بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در نوحا به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری) حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نوحا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نوحا حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نوحا محفوظ است. نوحا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت نوحا میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مشتریان عزیز میتوانند هزینهی سفارش خود را به صورت پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت پرداخت نمایند.
باتوجه به اینکه کالاهای عرضه شده در نوحا شامل موادغذایی و کالاهای فاسدشدنی میباشد، امکان مرجوع نمودن کالاها بهجز در مواردی که در ذیل شرح داده میشود، وجود ندارد.
در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریعتر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان نوحا از طریق شماره تلفن ۸۸۶۲۹۶۵۴ اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.
اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا ۲ روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان نوحا اطلاع داده شود. کارشناسان نوحا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.
اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان نوحا اطلاع داده شود. در صورتی که آسیبهای ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بستهبندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نوحا عودت شود.
لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان نوحا از طریق شماره تماس ۸۸۶۲۹۶۵۴ اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نوحا جدا خودداری نمایید.